torstai 23. kesäkuuta 2016

Epämukavuusalueella

Kerroin korkeiden paikkojen peloistani ja siitä, että olen antautunut sen edessä. Olen vain hyväksynyt sen, että minun on syytä pitää jalat maassa. Se on minun paikkani tässä maailmassa.

Minua kymmenkunta vuotta nuorempi mies oli kuulemassa vuodatustani ja neuvoi kuitenkin yrittämään ja ylittämään itseni. "Voit löytää itsestäsi jotain uutta."

"Et tiedä mitään, kloppi", ajattelin sisälläni. "Et tiedä, kuinka paljon olen yrittänyt ja lopulta tunnustanut tosiasiat."

Nykyään ylistetään epämukavuusalueille menemistä, mutta minun kaikki onnistumiseni ovat olleet aivan muualla, sillä missä olen tuntenut oloni mukavaksi ja luonnolliseksi.

Viime viikolla Hämeenlinnassa testasin uutta jäätelöpalloa, kahvin makua.

Havaitsin olevani taas epämukavuusalueella. Jäätelö maistui pahalta.


Ei kommentteja: